Specialized CRUX ELITE modrá červená 2020
Kód:
91420-4056
Máte zájem o tento model v jiné barvě nebo velikosti? Kontaktujte nás!

83 990
Dostupnost: Skladem
SPECIFIKACE
RÁM FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, 1-3/8" lower bearing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE S-Works FACT 11r carbon, 12x100mm thru-axle
PŘEDNÍ KOLO DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
ZADNÍ KOLO DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Tracer Pro, 2Bliss Ready, 700x33mm
ZADNÍ PLÁŠŤ Tracer Pro, 2Bliss Ready, 700x33mm
KLIKY Praxis Zayante M30, 1x direct-mount
PŘEVODNÍKY Praxis Wave Tech, 40T
STŘED Praxis M30
ŘAZENÍ SRAM Rival 1
KAZETA SRAM PG-1130, 11-32t
ŘETĚZ KMC X11 EL, 11-speed w/ Missing Link™
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Rival 1, flat-mount disc
ZADNÍ BRZDA SRAM Rival 1, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
OMOTÁVKA Specialized CX Pro Gel
PŘEDSTAVEC Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
SEDLO Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails
SEDLOVKA S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
OBJÍMKA Included w/ frame
PEDÁLY Specialized Dirt
Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo, které bude rychlé, sebevědomé, lehké a bude jezdit v terénu jako žádné jiné CX kolo. A samozřejmě, s několika tituly mistrovství světa v cyklokrosu, jsme hrdí, že můžeme prohlásit, že tento nový CruX přebírá odkaz a posouvá hladinu na zcela jinou úroveň. Tento CruX Elite je dodáván se spolehlivou hydraulickou sadou SRAM Rival 1, spolehlivými kotouči DT R470 Disc a pneumatikami 2Bliss Ready, 700x33mm Tracer Pro.

Počínaje rámem, implementovali jsme technologii Rider-First Engineered ™, která byla poprvé představena na našich kolech Tarmac. Díky použití specifických rozměrů trubek a vrstvení materiálu, které jsou specifické pro danou velikost, tato technologie umožňuje systému CruX vykazovat stejné jízdní vlastnosti v každé velikosti rámu. Tato technologie nám současně umožnila snížit hmotnost rámu, takže rám CruX nyní váží zhruba 900 gramů ve velikosti 56cm (* v závislosti na velikosti rámu a barvě) - je o více než 400 gramů lehčí než předchozí rámová sada. Lehký a tuhý rám, sám o sobě, není užitečný v CX závodu, pokud to není v souladu s poddajností, což je důvod, proč nový CruX také kombinuje tuhost a poddajnost na všech správných místech. A abychom vám pomohli ještě víc, snížili jsme umístění sedlové objímky o dva centimetry a získali tak více pracující sedlovku a polštář pro velké nárazy.

Víme také, že cyklokrosové závody jsou často vyhrány v ostrých zatáčkách a nad překážkami, to vše jsme vzali v potaz a zakomponovali do geometrie nového CruX. Horní trubka byla navržena tak, aby umožňovala snadné nošení na rameni, když přeskakujete překážky, má velký výřez na předním trojúhelníku s plochým dnem. Pro stabilitu v prudkých zatáčkách a klopenkách má geometrie nízko uložený střed a strmý úhel v přední části. Tato kombinace pomáhá dobře projíždět tyto pasáže, bez ohledu na terén.

S ohledem na častou přítomnost bláta jsme zahrnuli osm milimetrů vůle ze všech stran 33 mm širokého pláště, takže prostoru mezi pláštěm a vidlicí v blátivých podmínkách je více než dost. Koneckonců, hmotnost rámu se stává irelevantní, když je pokryta 5 kg bahna.