SPECIFIKACE |
---|
RÁM Specialized A1 Premium Aluminum, Fitness Geometry, fully-manipulated butted tubing, IS disc mount, fender/rack mounts |
VIDLICE Custom SR Suntour i-NEX, custom Multi-Circuit Damping, custom coil spring weights, 63mm travel, hydraulic lockout, preload adjust, 1-1/8" steerer, alloy lowers, Hi-Ten 28mm stanchions, post disc mount |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Specialized Trigger Sport, 60TPI, BlackBelt protection, 700x38mm |
ZADNÍ PLÁŠŤ Specialized Trigger Sport, 60TPI, BlackBelt protection, 700x38mm |
KLIKY Specialized Stout SL, 44/32T, w/ chainguard |
STŘED Square taper, cartridge bearings |
ŘAZENÍ Shimano Deore, 10-speed |
PŘESMYKAČ Shimano Deore, top swing, dual pull |
KAZETA Shimano, 10-speed, 11-36t |
ŘETĚZ KMC X10, 10-speed, w/ reusable MissingLink |
PŘEDNÍ BRZDA Shimano BR-M395, hydraulic disc, resin pads, 160mm rotor |
ZADNÍ BRZDA Shimano BR-M395, hydraulic disc, resin pads, 160mm rotor |
ŘÍDÍTKA Specialized, flat bar, double-butted 6061 alloy, 10-degree backsweep, 31.8mm |
PŘEDSTAVEC Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
SEDLO Body Geometry Targa Sport, steel rails, SWAT compatible mounts, 155mm |
SEDLOVKA Alloy, 2-bolt, micro-adjust, 12.5mm offset, 27.2mm |
OBJÍMKA Alloy, 31.8mm |
PEDÁLY Alloy, w/ reflectors |
Společně s našim týmem Body Geometry jsme navrhli rám, který má optimální rovnováhu mezi pohodlím a efektivitou. Díky trubkám ze slitiny A1 Premium je kolo ultralehké, přitom úchyty na nosič, blatníky a kotouče vám poskytují nebývale univerzální možnosti.
Zakázková odpružená vidlice nabízí technologii Multi-Circuit Damping a eliminuje jakýkoliv "pogo" efekt se svým 63mm zdvihem. To znamená, že hydraulické tlumení a odskok efektivně vyhladí nerovný nebo těžký terén.
S hydraulickými kotoučovými brzdami Shimano BR-395 jsou slabé brzdy minulostí. Zajišťují efektivní, konzistentní a spolehlivý výkon, bez ohledu na to, zda je mokro či sucho, jedete po rovném či nerovném povrchu
Sedlo Targa Comp a gripy XCT byly vyvinuty s technologií Body Geometry pro zvýšení průtoku krve a pro uvolnění tlaku na měkkou tkáň, což má za následek zvýšené pohodlí při dlouhých i krátkých jízdách.